Naar mijn service
Bezorgmelding doorgeven via uw NOS-account
Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
Bezorgmelding doorgeven zonder account
Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?
Handig om te weten
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn service' en vervolgens op 'Bezorgklacht doorgeven'.
Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail naar contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail naar contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 12.00 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde dag tussen 12.00 en 14.00 uur na. Is de klacht na 14.00 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.
Registreren
Heeft u nog geen NOS-account?
Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.
Direct contact
Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2081
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur